Ivm vakantie is onze winkel van donderdagmiddag 6 juli t/m 29 juli gesloten

Gecertificeerd dealer voor:
Pfaff gecertificeerd Husqvarna - Viking - Gecertificeerd
Webshop KeurmerkEmota Keurmerk

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail of onderstaand formulier aan de afdeling klantcontact door te geven. Per reguliere post en/of telefonisch is ook mogelijk.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens: 

Nijtmans Naaimachines
Damstraat 5
4001 KZ Tiel
info@nijtmans.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Nijtmans Naaimachines bij is aangesloten.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Contact met de naaimachine vakspecialist

Naaimachine vakspecialist - Hans NijtmansStel je vraag aan de naaimachine vakspecialist Hans Nijtmans